Dank!! - Reisverslag uit Beijing, China van Tjen Weersch - WaarBenJij.nu Dank!! - Reisverslag uit Beijing, China van Tjen Weersch - WaarBenJij.nu

Dank!!

Door: Brigitte & Stephan

Blijf op de hoogte en volg Tjen

24 Oktober 2008 | China, Beijing

Het doet ons erg goed te lezen dat jullie op afstand met ons meeleven hier in China.

Het is ook erg leuk om jullie reacties weer te lezen. We kunnen echter (om technische redenen) niet terug reageren omdat we alleen namen te zien krijgen bij inkomende berichten en niet de E-mail adressen die erbij horen, en we hebben geen E-mail bestand hier ter beschikking.

Nogmaals hartelijke dank voor jullie vaak erg warme reacties!!

Tot het volgende bericht

groetjes

Brigitte, Stephan en Tjen

• 24 Oktober 2008 - 04:54

Jeroen En Linda:

Hallo China,.

Vond het al verdacht lang stil,. Heb daarom vandaag alle berichtjes moeten bijlezen, kregen vandaag pas een mail dat jullie iets geschreven hadden,.. Anders hadden we natuurlijk al LANG iets teruggeschreven.

Helemaal super dat jullie gelukkig zijn met jullie kleine vent. Die het ook nog eens reuze goed over zicht heen laat komen.

Doet ons goed te lezen dat het allemaal goed gaat en dat jullie elkaar gevonden hebben.

Heerlijk, geniet ervan..

Liefs Jeroen en Linda

• 24 Oktober 2008 - 06:03

Michaela:

hey jullie 3

wat fijn om te lezen dat het allemaal goed gaat.
    ik zou zeggen geniet ervan !!!!!!!
    verder weet ik niks te zeggen woorden schieten tekort voor zulke mooie dingen

liefs michaela

• 24 Oktober 2008 - 06:11

Lianne:

Hoi Tjen, Stephan en Brigitte,

het is ook iedere keer weer een heerlijk stuk om te lezen. Meerderemalen per dag gaat de website open om te kijken of er nog een (nieuw) berichtje is geplaatst! (En dan ben ik ook nog niet de enige die dat doet!!!) Door de verhalen te lezen krijgen wij de kans om jullie belevenissen mee te beleven!
    Geniet van jullie laatste dag in Tijanjin (of hoe schrijf je dat??) haha!

Groetjes Lianne

• 24 Oktober 2008 - 06:40

Chantal:

Zo, ik heb nu ook alle berichten gelezen, zie dat we niet de enigen zijn die geen berichtjes hebben ontvangen. Maar wat ontroerend allemaal!!
    Jullie hebben het verdiend om zo'n heerlijke zoon te krijgen!
    Geniet de laatste week nog samen in China en dan op naar huis!!!

Heel veel liefs van Huberto, Chantal en Evi

• 24 Oktober 2008 - 08:40

Marjolein (BH Doesbu:

Hoi hoi!
    Wat ontzettend leuk om alles van zo dichtbij mee te beleven. Jullie beschrijven ook alles heel "beeldend" zit vaak met een brok in de keel (en dan gaat de telefoon hier....)Alvast een hele goede terugreis!!!!
    Groetjes van Marjolein van Beter Horen Doesburg

• 24 Oktober 2008 - 09:35

Melanie En Leon:

He kersverse ouders en Tjen,

We wensen jullie vanuit Belgie heel veel liefde toe. Geniet van jullie samen zijn, we hopen dat jullie snel aan elkaar gewend raken en dat jullie een heerlijk gezinnetje mogen vormen. Waarbij Tjen eindelijk zijn warmte en geluk mag gaan voelen. Geniet van alles en voor volgende week alvast een goede reis terug.
    Groetjes, Melanie en Leon

• 24 Oktober 2008 - 10:29

Sandra Jehae:

Hallo Brigitte stephan en tjen, wat een ontzettend mooie en ontroerende verhalen van jullie. Het doet goed om te lezen dat het zo goed gaat met jullie kersverse gezinnetje.Ik zal de komende dagen jullie zeker blijven volgen en wens jullie nog fijne dagen en een goede terugreis naar huis

• 24 Oktober 2008 - 11:05

Josien:

hoi jullie drietjes,
    weer even alles bijgelezen ,heb er van genoten en super dat het allemaal zo goed verloopt,het is jullie gegund.kijk al uit naar het volgende bericht.gr Josien

• 24 Oktober 2008 - 12:00

De Eykenboompjes:

Wij hebben het bericht van 23 oktober gelezen en nogmaals gelezen. Dit was zoveel, daar moest je wel even voor gaan zitten!
    Wij verheugen ons er elke dag op maar kijken toch heel erg uit naar 30 oktober.

Heel veel groetjes en tot het volgende bericht.

De Eykenboompjes.

• 24 Oktober 2008 - 12:14

Marjan Duckers:

Hey Brigitte, en natuurlijk ook Stefan. Net als zo heel veel anderen lees ik jullie site iedere dag. Zo rond 15.00 uur onze tijd haal ik koffie en kijk ik even op jullie site meestal is er dan net een nieuw bericht geplaatst. Ik vind het geweldig om te lezen hoe jullie nou al kunnen genieten met z'n drietjes.Leuk hoe jullie zovelen om jullie heen laten meegenieten en alvast kennis laten maken met jullie zoon. Zal hem vast wel gauw tegenkomen bij opa en oma in Eys. Voor jullie alle drie het allerbeste, ik blijf jullie volgen en voor volgende week een goede reis.
    Marjan

• 24 Oktober 2008 - 12:36

Harald En Hella:

Hoi saampies,
    Wat geweldig dat het nu toch allemaal gaat gebeuren. Wat zullen jullie veel indrukken opdoen en we kunnen ons zo voorstellen dat het vaak allemaal wat onwerkelijk voor jullie zal zijn. Goed dat Tjen bij jullie in een warm nest terecht komt en we weten zeker dat jullie perfecte ouders zullen zijn. Houd jullie taai en we denken aan jullie.
    Liefs, Harald en Hella

• 24 Oktober 2008 - 19:06

Patrick & Céline:

Lieve Brigitte, Stephan en Tjen,

Eindelijk gelukt om jullie berichten te lezen! Ook wij hadden nu pas bericht dat jullie weer iets geschreven hadden en dachten inderdaad ook al dat het jullie niet eerder gelukt was iets te posten. Maar niets is minder waar gelukkig! Wat een genot om jullie ontroerende verhalen te lezen, je beleeft het zo helemaal mee en het begint bij ons nu nog meer te kriebelen natuurlijk!
    Wat super dat het zo goed gaat met Tjen. Het lijkt ons zó'n schatje en hij is zo kranig, knap hoor! We kunnen ons voorstellen dat jullie helemaal in de 7e hemel zijn..
    We wensen jullie in China nog hele fijne dagen met jullie drietjes!

Heel veel groeten uit Schinveld van Patrick en Céline

• 25 Oktober 2008 - 09:38

Anita Verpoort:

hoi hoi,
    wat een mallemolen waar jullie drietjes doorheen gaan en dan al die emoties.
    een levensles die niet iedereen meemaakt en wat je toch even in je zak stopt.
    ik wens jullie al het goeds in het chinees en nederlands en dat alle geluk, liefde en gezondheid jullie kant op komt.
    grus oet ees
    anita, john en milan
    ps milan vraagt of hij eens met Tjen mag spelen?