Onze Adoptie - Reisverslag uit Schimmert, Nederland van Tjen Weersch - WaarBenJij.nu Onze Adoptie - Reisverslag uit Schimmert, Nederland van Tjen Weersch - WaarBenJij.nu

Onze Adoptie

Door: Brigitte & Stephan

Blijf op de hoogte en volg Tjen

05 Juli 2008 | Nederland, Schimmert

Op 25 maart 2005 is ons adoptie-avontuur begonnen.

25 maart 2005 hebben we ons BKA nummer aangevraagd. 1 1/2 jaar later mochten we beginnen met de VIA cursus. Na 4 gesprekken met de Raad voor de Kinderbescherming kregen we begin 2007 een goedkeurend gezinsrapport. Gelijk hebben we ons ingeschreven bij Wereldkinderen. Via een digitale intake hebben we ons in laten schrijven voor China. De wachttijd was op dat moment 9 maanden.

Helaas is deze wachttijd in de loop van de tijd alleen maar opgelopen. In januari 2008 hebben we besloten om ons profiel aan te passen naar een ouder kindje.

Op 25 april 2008 hebben we volmondig JA gezegd tegen het voorstel om Wei Jian Xiang te adopteren.


Via deze site willen we iedereen op de hoogte houden van onze reis naar Tjen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Schimmert

Mijn eerste reis

Mijn pappa en mamma komen we ophalen. En ik vertel over deze reis.

Recente Reisverslagen:

28 December 2008

Kerstmis ............... ons laatste bericht

07 December 2008

Verjaardag

19 November 2008

Update

10 November 2008

Hallo!!

03 November 2008

Weer thuis
Tjen

Mijn pappa en mamma komen we ophalen. En ik vertel over deze reis.

Actief sinds 02 Juli 2008
Verslag gelezen: 316
Totaal aantal bezoekers 49967

Voorgaande reizen:

15 Oktober 2008 - 30 Oktober 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: