Even snel - Reisverslag uit Beijing, China van Tjen Weersch - WaarBenJij.nu Even snel - Reisverslag uit Beijing, China van Tjen Weersch - WaarBenJij.nu

Even snel

Door: Brigitte & Stephan

Blijf op de hoogte en volg Tjen

21 Oktober 2008 | China, Beijing

Hallo allemaal,

Even een snel kort berichtje. Zoals gisteren al verteld wilde meneer zélf naar bed. Hij is om 21.00 in slaap gevallen en heeft in één keer doorgeslapen tot 6.30.

Ik ben om 3.00 uiteindelijk blijkbaar ook maar eens in slaap gevallen en werd om 6.45 wakker van kwetterend Chinees gebrabbel vanuit de badkamer. Hij was Brigitte nat aan het spuiten met de plastic baddiertjes en wat een lol hij had!!!

Hij brabbelt er nu weer lekker op los, we verstaan er alleen geen hol van, we voelen elkaar wel al meer aan!!

Dank jullie wel voor de vele reacties. Het is niet alleen leuk om ze te lezen. Ze zijn ook een enorme steun zo in je uppie aan de andere kant van de planeet.

groetjes

Stephan, Brigitte en Tjen

• 21 Oktober 2008 - 06:33

Silvia:

Leuk toch om zo wakker te worden. Ben benieuwd naar het officiele gedeelte van vandaag.

Tot hoors en groeten oet Nuth

• 21 Oktober 2008 - 07:32

Etienne:

Fantastisch om te lezen dat Tjen zich zo op z'n gemak voelt bij jullie.

We wachten weer vol spanning op het volgende verhaal.

liefs, Etienne

• 21 Oktober 2008 - 07:38

Edo En Manja:

Wat zal dat een heerlijk gevoel zijn.Wakker worden zo samen met Tjen...Veel succes vandaag..groetjes oet Aelse.

• 21 Oktober 2008 - 07:50

De.eykenboompjes:

heerlijk om te lezen dat tjen zo goed geslapen heeft.

groetjes van de eykenboompjes.

• 21 Oktober 2008 - 10:23

Herman, Mieke, Chanu:

Zo en nu vandaag de "slieps" om. Veel succes met alle voet- en vingerafdrukken.
    Groetjes uit een regenachtig Gulpen

• 21 Oktober 2008 - 10:58

De Vinckskes:

Brigitte en Stephan,
    Hartelijk Gefeliciteerd met jullie prachtige zoon (het lange wachten heeft zich écht geloond!)
    en Tjen: van Harte Gefeliciteerd met zulke geweldige ouders. Jullie verhalen zijn niet alleen erg leuk, maar soms ook ontroerend. Het wordt door de hele ESIA-familie op de voet gevolgd, want op de trainingen is het telkens het gesprek van de dag. Wat een heerlijk kereltje als hij nou al zit te dollen met zijn moeder! Geniet ervan; wij blijven jullie verhalen op de voet volgen. Groetjes en tot spoedig ziens.

Emil en Gerda

• 21 Oktober 2008 - 12:13

Michael En Eva:

Lieve Brigitte en Stephan,

Wat fantastisch dat jullie Tjen nu eindelijk bij jullie hebben. Fijn om te lezen dat de ochtend zo gezellig is begonnen. We wensen jullie natuurlijk alleen maar meer van dat soort momenten toe, daar aan de andere kant van de wereld.

Groetjes!